15. 2. 2014

Háčkovaný límec

 Minulou sobotu jsme jeli na oslavu, chtěla jsem být za "parádnici" a uháčkovala jsem si černý límec, který se mi moc zalíbil při brouzdání na netu ........ zde je původní inspirace z netu ......



a zde je můj výtvor ......
 Háčkovala jsem z černé froté příze ze starých zásob .......
 šňůrkou s lístečky zavazuji límec k sobě ......
 poslední obloučkovou řadu jsem obháčkovala ozdobnou střapatou přízí ......
nakonec jsem našila malé korálky v podobě žíhaných kvítků .......
a zde je moje maličkost s hotovým výtvorem ................:)
A ještě pár inspirací i s návody.
 Na malých parádnicích se mi háčkované límce obzvlášť líbí .......






 A tento nemá chybu, to je malé umělecké dílo ...........




8 komentářů:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.