16. 3. 2014

Pletený modrý svetr

Přes dlouhé zimní večery jsem se musela trochu zabavit a upletla jsem si svetr, který se mi teď na jaře bude moc hodit. Vzor jsem našla na netu a trochu jsem si ho upravila. Málokdy dělám věci přesně podle návodu. A jelikož mě vyšel na 20Kč, tak jsem i dost ušetřila. Povedlo se mi totiž v mém oblíbeném sekáči koupit úplně nový ručně pletený svetr, ale obrovských rozměrů. Barva i vlna mě však zaujala a já ho doma rozpárala a rozhodla se uplést něco nového. Miluji tyhle recyklované věci :)
 Věčné kroucení copánků bylo sice náročnější na ruce, ale copánkový rádoby romantický vzhled se mi líbí .......
 Taky odstín modré k džínám je přesně podle mé představy ......
 Límec jsem udělala trochu jako šálový a obháčkovala jsem ho ještě ozdobným okrajem ........
 Zužující silueta mi také vyhovuje ..........


K bílé halence a modrým džínsům je super ........
A toto je originál podle kterého jsem pletla, ale s malými úpravami ........třeba se některá z Vás do něj taky pustí :)


Pletení zdar :) a Vás i jaro zdraví Jana:)

1 komentář:

  1. No pááni..... tak tomu říkám mistrovské dílo!
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.