25. 11. 2014

Vánoční aukce

Byla jsem požádána předsedkyní organizace, která pomáhá rodinám dětí se vzácným onemocněním ZDE o ozdobení dvou bílých polštářků textilní decoupage. Výrobky půjdou na výstavu v centru Zvoneček v Havlíčkově Brodě, nazvanou "Vánoční medvědi" .......... po výstavě bude dražba a korunky jdou na nákup potřebných přístrojů ....... a to nešlo odolat. Tak vznikla decoupage "Vánoční medvědi" ..... Vše je děláno pomocí lepidla na textil a nalepených ubrousků jak mám zde na blogu už popsáno ......

 a k polštářům jsem ušila i pytlík na dárky a ozdobila opět medvídkem .......
mám z něj radost, zvlášť když je to pro dobrou věc ...........
Tak začalo moje letošní vánoční tvoření .......:) 
Však se na ně už těším, pár věcí bude i pro malého Kubíčka, který je sice zatím v bříšku, ale přesto s námi na Vánoce bude a on ví jak se na něj babí Jana moc těší :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.