5. 12. 2014

Jednoduchá vánoční výzdoba

Mikuláš s čertem je za dveřmi, vánoční výzdoby jsou v plném proudu a já chtěla ještě něco nového k vánočním truhlíkům na okenní parapet. Objevila jsem na netu krásné výzdoby vyřezávané ze dřeva, ale v dílně i venku už mi byla zima a tak jsem se rozhodla pro jednoduchou výzdobu ze seříznutého špalku. Našla jsem si vhodný ubrousek, který jsem měla doma a výzdoba byla v  momentě hotová .......
 Z tohoto ubrousku jsem vystřihla obličej dědy Mráze ......

 Seříznutý špalek jsem natřela bílou barvou a nalepila ubrousek .....

 Po zaschnutí jsem zamalovala zelené větvičky ze zbytku ubrousku a domalovala obličej, okraj červené čepice, vlnité dlouhé vousy ......
 Po opětovném zaschnutí jsem vše 2x přelakovala bezbarvým lakem .....

A zde je konečný výtvor, jednoduchý, že si s ním poradí i  větší děti ...... 

A zde inspirace z netu ...
Komu se chce jen malovat nebo nemá vhodný ubrousek, může si vytvořit třeba toto  ....


O něco podobného se pokusím příští rok, ale ne až v prosinci, kdy je v dílně zima. Musím se dát do tvoření ještě v teplém podzimu ...

A tihle krasavci jsou moooc parádní, šikulka kdo je vytvořil ....







A tento poslední je vyřezávaný .......... to jsem nikdy nezkoušela, ale už pokukuji po dlátech a moc by mě to lákalo, ten je opravdu nádherný ....

To je z dnešního tvoření vše, děkuji Vám za návštěvu a do Vánoc se určitě ještě ozvu - mějte se hezky a vánočně - Jana :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.