4. 3. 2015

Jak správně platit penězi, aby se Vám vracely zpátky :)

Dnes to bude návod z jiného soudku, možná o to zajímavější ....... Odmala jsem byla vychovávána ve skromnosti a nikdy mi nebylo zatěžko si něco odříct. Navíc mi vždy byla bližší duchovní cesta než hromadit majetek a snobsky si užívat.
 I přesto by člověk neměl odmítat peníze a měl by si je správně užívat. Nechci dlouho filosofovat ......., prostě jsem objevila moc hezké pojednání na téma peníze a to doslova, aby se k nám správně vracely. Jelikož jsem ve znamení střelce a ti milují svobodu a cestování no a na to se peníze safra hodí. Ať už tomu věříte, nebo ne, zkuste se podívat na odkaz, který s dovolením autorky blogu sem vkládám, a vyzkoušet co radí ............. 
NÁVOD ZDE -

Krásné dny a ještě hezčí předjaří Vám přeje Jana :)
Obrázky na profil, obrázky na lide.cz








Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.