3. 1. 2017

Designový krep

Dnes mám pro Vás překvapení ..... mou srdeční záležitost :)
Nikdy jsem si nepomyslela, že budu tvořit vzory na látky. A znáte to - nikdy neříkej nikdy ....
Tak jsem byla zoufalá při výběru krepových látek na našem trhu, až jsem si je začala sama tvořit. 
Zkrátím to .... nejdříve jsem hledala v jakém programu je to nejlepší, pak jsem zjistila, že je na malování nejvhodnější grafický tablet a už jsem v tom lítala :) Vzalo mě to a já se učila fígle jak si práci v programu usnadnit a malovala a malovala jak jsem jen měla chvilku volnou. A tak vznikla první kolekce mých návrhů ..... Pak jsem vzory poslala do výroby.
Nemohla jsem se dočkat až uvidím ve skutečnosti to, co jsem znala jen na svém monitoru PC.
Látky dorazily, byla jsem spokojená a vrhla jsem se do šití povlečení....... 
Nezůstanu jen u těchto vzorů, ale budu tvořit další. Vám nabízím první ochutnávku ......
Vzory jdou kombinovat a po dohodě jsem schopna, vytvořit jinou barevnou kombinaci do tří týdnů, nebo i upravit vzor. Je vhodné na ložní povlečení nebo na jiné tvoření ....
Budu postupně vkládat další fota z šití .....

Zde je už ušité povlečení z mých látek ....







Látky.......











Pokud se Vám můj krep líbí a chtěli by jste si ho koupit nebo nechat ušít ložní povlečení, tak mi prosím napište na mail - janveska@seznam.cz.
Děkuji a zdraví Vás Jana:)

2 komentáře:

  1. Jani,nádhera....kombinace barev i vzorů:-)
    Přeji, ať se tak daří i nadále,Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitto velice děkuji za pochvalu .....krep je opravdu moje srdeční záležitost. Věnuji mu veškerý čas a stále ho zdokonaluji. Tento týden mi snad přijde moje nová kolekce a těším se na ni jak dítě na Ježíška :) Hned ho nafotím a dám na blog ......

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.