26. 11. 2017

VÁNOČNÍ KOLEKCE lněných povlaků

Opět nastává čas vánoční a já Vám chci ukázat svou novou kolekci lněných povlaků. Všechny jsou vyrobeny z kvalitní lněné tkaniny s profesionálním tiskem. Graficky jsem vytvořila koláž a nechala si vytisknout vše na přírodní len v gramáži 260g/m2.
Povlaky jsou už vysrážené, mají rozměr 40x40cm a od každého vzoru mám jen jeden kus.
Pokud by jste měl někdo o ně zájem, tak mě kontaktujte mailem - janveska@seznam.cz nebo si je můžete koupit na Fléru - https://www.fler.cz/shop/jandel 
















Jak jsem slibovala, chtěla jsem před Vánocemi nabídnout novou kolekci krepového povlečení. Bohužel textilka, která mi látky tiskne, má s krepovou úpravou technické problémy, tak jsem se přeorientovala na len, který je taky úžasný. 

Ke krepu se pokusím vrátit po novém roce, kdy se snad ukáže zda je textilka schopna dál krep tisknout. 

Zatím Vám přeji relativně klidný čas předvánoční a děkuji Vám za návštěvu - Jana:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.