19. 2. 2018

MOJE VELIKONOČNÍ INSPIRACE 2018

Opět po delší době jsem tu, vím už je to ohraná písnička, ale budiž mi omluvou, že stále tvořím tvořím a tvořím. Blíží se pomalu velikonoce a tentokrát Vám dávám k inspiraci svá dílka, která prodávám i na Fléru .......... lněné tašky a pytlíky s aplikací na koledu .....


 a kdo má rád stylové stolování, tak si může ušít nebo u mne koupit kloboučky na vajíčka ......
 A na přivolání jara několik lněných polštářků s květinovou dekorací .......
 A teď ochutnávka výrobků, které mám na Fléru - FLÉR
 











          Vše je z krásného silnějšího natur lnu s profesionálním potiskem, který jsem si nechala vytisknout jednou textilkou. Pokud by jste měli zájem o nějaké výrobky, které stále doplňuji, tak nakoukněte  ZDE
Mějte se krásně, děkuji Vám za návštěvu a jak jinak TVOŘENÍ ZDAR !!! Vaše Jana:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.