11. 6. 2014

Cedulky na záhon

 Dlouho jsem nepřidávala žádný nový nápad ............. důvodů bylo víc.
Jednak jsem začala chodit na semináře o zdraví a detoxikaci orgánů. Chci jít touto cestou a volného času bude míň a míň a druhak jsem ve volném čase musela pomáhat drahé polovičce na našem hnízdě. Malovali jsme (tedy já) a dobudovávali chodbu (tedy mužíček) a nebyl čas na tvoření. Jednu chvilku jsem si však ukradla a to když drahá polovička doobložila palubkami strop a dodělal palubkovou věšákovou stěnu - tu musím nafotit a dát jako inspiraci, protože se fakt povedla. No a zbyly kousky palubek. Měly letět do kamen, ale já je sebrala a vyrobila jsem si cedulky na záhon. Jen jsem je osmirkovala, zaoblila rohy a přidělala zápich. Mám dvě velikosti, ty větší jsou na tyčce a přijdou k větším rozrostlým bylinkám ..........
 a menší, které jsem dala na bambusovou tyčku, která se prodává na špizy. Aspoň dlouho vydrží a nerozpadne se v hlíně ......
Než jsem ji přibila, tak jsem ji přilepila Herkulesem, pak stačí jen jeden hřebíček, drží to dobře ......
Obrázky jsem vybrala z ubrousků a technikou decoupage dotvořila. Nápis vybrala z wordu, vytiskla a přes kopírák jsem ho obtáhla na cedulku. Pak už jen vybarvila barvou na sklo a 2x přetřela lakem. Postup stejný jako při tvoření tabulek na zeď - viz starší příspěvek.


 Moje milovaná levandule - nádherně kvete a tolik voní ......... budu z ní letos dělat koupelové koule.
A musím vložit pár fotek z naší zahrady, protože je tam tak krásně ............... škoda, že nejde slyšet zpívání ptáků - je to balzám na duši.

A tady jsem si pohrála s fotkou - ta pergola je samozřejmě domalovaná ve PhotoFiltru, ale já jsem si musela udělat radost. Bohužel místo ní stojí míchačka a na pergolu ještě nepřišel čas - snad příští rok. Mooooooc se na ni těším, tak aspoň takto. Snad mi drahý neřekne, že mi to musí stačit namalované :) :) :)

A ještě pár ukázek krásných cedulek z netu .........
 Super cedulky, ale asi dost pracné .......
 Jednoduché a výstižné ..........

 A zde super fotonávod ..........

Mějte se všechny moc krásně, děkuji vám za návštěvu a užívejte sluníčka co se do vás vejde - zdraví Jana :)




2 komentáře:

  1. Bezva nápad jsi měla, vypadají úžasně!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pochvalu Ajko a moc zdravím...............:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.