9. 7. 2014

Schránka na klíče

Stále budujeme naše hnízdo .......... chodba už je skoro hotová a mě tam chyběla skříňka na klíče, která by byla po ruce. Původně jsem ji chtěla celou udělat ze dřeva, ale kdysi jsme dostali dárkové balení vína a krabičku jsme měli schovanou na "někdy" na "něco" nebo na vyhození. A jak se říká "nic není náhoda" ta chvíle krabičky právě přišla :) Přesně seděla rozměry, tak jsem se pustila do tvoření .........

 Vnitřek jsem "vykuchala" a rozebrala. Panty natřela kovářskou barvou, vnitřek černým balakrylem.
Dovnitř jsem vyřízla zbytek z palubky, který jsem přilepila a navrtala háčky na klíče. Záměrně jsem nechala světlou barvu dřeva, kvůli světlu. Kdybych to celé natřela černé, klíče by tam nebyly hned vidět, takto je to přehledné. Dřevo je jen nalakované bezbarvým matem. 
Největší práci dalo patinování, které jsem opět dělala lepidlem Herkulesem - viz starší příspěvek. Na dvířka jsem napsala keys - opět vytiskla ve wordu a přes kopírák vyznačila obrys. Ten jsem vybarvla černým balakrylem. Vše jsem definitivně přetřela bezbarvým lakem mat. 
Chybí ještě úchytka, ale tu správnou teprve musím koupit, nebo vytvořit, takže zatím bez úchytky ..... 

A tady už visí skřínka na svém místě u vstupních dveří, hned po ruce. To samozřejmě připevnil šikovný mužíček :)

Místa je tam dost ........ 

Skřínka splnila svůj účel, od muže jsem sklidila pochvalu, že to má vše hezky při ruce, takže za mne spokojenost :) A já mám dobrý pocit, že skřínka bude sloužit i když vínečko je už dávno vypité ........
Mějte se všechny moc hezky, další tvoření mám už přichystané, nechte se překvapit - děkuji za návštěvu, hezké léto a zdraví moc Jana:)


2 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.