25. 1. 2015

Háčkovaný méďa

Pomalu se blíží doba kdy se má narodit můj první vnouček Kubík. Aby jsem to čekání v klidu vydržela :) dala jsem se do háčkování. Opět jsem prošla net hledala inspiraci a rozhodla jsem se pro háčkovaného medvídka ......... 

a tu je veselý kamarád, který se už nemůže dočkat malého nezbedy :)
 Háčkovala jsem z bavlny a vycpávala vatelínem, čumáček, uši a ťapky jsou z fleece ... no a některé části médi byly dělány systémem pokus-omyl, takže ani nedávám návod na výrobu.


 A tady dva kamarádi čekají na Kubíka ...... to tmavé miminko jsem si koupila na bleším trhu ....

A ještě musím ukázat pár inspirací z netu, které mě dostaly ....... Mé háčkování u jednoho médi určitě nezůstane, ale při pohledu na ty krásné výtvory se mám ještě hoooodně co učit .....









 Tyhle mimina jsou boží, ten jejich jakoby unuděný výraz je kouzelný :)



 A tenhle zajda je malé umělecké dílko - velký obdiv nad zručností ....

A pokud to některou z Vás zaujalo, tak tady je dost dobrý fotopostup z netu na háčkovaného zajíčka ......










Takže ahojte, děkuji za návštěvu a mějte se moc hezky - Jana :)


4 komentáře:

  1. Frajer méďa, jsi šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, méďa je krásný, moc se ti povedl, z ostatních obrázků mě zaujal ten poslední zajíček, ráda bych ho vyzkoušela - výhledově, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko a jen se do toho pusť, není to zas až tak těžké a nezapomeň se pochlubit s dílkem ...... zdraví Jana:)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.