13. 1. 2015

Spací pytel pro mimi

Tak už mám čas pochlubit se s výrobky, které jsem ušila k vánocům pro naše mimi Kubíka ........ 
Úplně s nejmenšíma věcičkami jsem se nešila, protože se to ani nevyplatí a stejně jich mají mladí dost. Ušila jsem rovnou trošku větší spací pytel z béžového fleecu ....
 Střih jsem okoukala z obchodu s dětským oblečením, vybrala jsem teplý fleec, aby našemu šmudlovi bylo hezky teploučko .....
 Když já měla klučíky malé, tak spací pytle nebyly. Myslím si, že je to však výborná věc, zvláště ten volný prostor pro kopání nožkama ....... mimi se navíc nemusí svlékat, jen se rozepne zip a vymění plenky ....... super nápad kdo na to přišel .......
 Spací pytel jsem ozdobila aplikací plachetnice s velrybou ....
Detail aplikace - je udělaná také z fleecu a na plachetnici jsem použila tři kulaté knoflíky jako okna z kajuty. Vše jsem přišila v ruce ozdobným stehem ...... snad se bude malému hezky spinkat :)

4 komentáře:

  1. Jůůů ..... ten je bezvadný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko děkuji ....... myslím, že malý bude spokojený :)

      Vymazat
  2. Máte moc krásný blog se spoustou zajímavých nápadů. Ten spací pytel je vážně parádní, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Májo děkuji, ráda jsem pomohla a kdyby bylo zapotřebí něco vysvětlit při šití, jsem k dispozici - krásný den - Jana

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.