29. 11. 2015

Vánoční přípravy 2015

Vánoce se blíží a chci ušít vánoční polštáře. Napadlo mě udělat si šablony a na ušité polštáře je natisknout. Nejvíc se mi líbí andělé. Pár jsem jich na netu našla ...........
 Pokud nechcete utrácet, tak udělat šablonu doma není nic těžkého. Obrázek si vytiskněte v dané velikosti, která vám bude vyhovovat. Pak si obrys přelepte izolepou (aby papír barva nerozmočila) a poté už jen vezměte ostrý řezák nebo nůžky a obrázek vystřihněte. No a pak už jen stačí přiložit vyřezanou šablonu na látku (POZOR barva propouští takže si musíte určitě látku vypodložit-třeba polystyrenem), a houbičkou nebo štětcem namočeným v barvě malovat a malovat  .... třeba takto ......
Já si látku položím na kousek polystyrenu, pak dám šablonu a tu přišpendlím, aby mi hezky držela a obrázek se mi nehnul. Barvy používám německé na textil (dají se koupit i v Bauhausu - mají velký výběr cca 60Kč) Po aplikování se musí zažehlit a neškodí před praním, látku propláchnout v octové vodě.
Šablony se dají použít na cokoliv - polštáře, pytle na dárky, prostírání, svíčku atd ........
A zde pár šablon, které jsem vybrala ..... snad se vám hodí .....
Toto je trochu složitější šablona, prozkouší vaši trpělivost, přesto si myslím, že obrázek je pěkný ... já sama jsem ji udělala bílou barvou na červenou látku ....

Hodně tenké obrysy nevystřihuji a dodatečně je domaluji štětcem .......
Tato je jednodušší, přesto splní svůj účel ....

A pár typů na polštáře ......

Nemusíte barvit, stačí vystřihnout z hrubší látky obrys soba, z odlišné látky přichystat daný polštář,  pak sešít obě látky a polštář došít ..... a je krásný vánoční polštář ....


Pěkné tvoření a ještě se do vánoc ozvu a vyberu pár zajímavých rychlých nápadů.
Mějte se krásně  - zdraví vás Jana :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.