4. 11. 2015

Pletená čepička pro malého šášu :)

Malý Jakoubek roste jako z vody a potřebuje čepičku na zimu. Vyhledala jsem inspiraci na netu a následně jsem mu upletla veselou copánkovou čepičku, vhodnou pro našeho malého rošťáka :)
Tady náš malý model v upletené čepičce ..........
Jakoubek má období že vše chce ochutnat a stejně dopadla i jeho zimní bunda :) ...... 
Pletla jsem na na čtyřech jehlicích z bavlněné přízi, copánky jsem dělala ze čtyř praménků a pomocnou jehlicí proplétala.

Střihově je to obdélník, ale tím, že je to pletené z copánků, tak se střih sám stáhne a vytvaruje do tohoto tvaru. Zde je čepička hotová a sešitá.


Bambulky jsem udělala ze zbytku odlišné světlé modré bavlněné příze. Zbyla mi základní tmavě modrá příze, tak jsem upletla Jakoubkovi rukavičky se stejným copánkovým vzorem. Samozřejmě bez palečku, jen takový pytlík na malou ručičku :) spojené dlouhou šňůrkou.



Tato čepička mne inspirovala, copánky jsou proplétané ze tří pramenů .......... ZDE je návod 

 Návod na bambulky .........


Detail rukavičky ......

A celá souprava .......

A protože jsem neměla čas na inspiraci okolo Halloween, tak posílám aspoň dodatečně krásné přání :) s dýňovými prdelkami :)
ZDRAVÍ VÁS JANA :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.