15. 5. 2016

Decoupage - bedýnka na šití

Moje milá snacha měla narozky a vím, že potřebovala krabičku na šití - to pro mne byla výzva a už jsem začala vymýšlet co bych kde vybrala, popřípadě vyzdobila, koupila.
 V bauhausu jsem objevila hezké dřevěné bedýnky. Rozhodla jsem se jí vyzdobit ubrouskovou technikou ....
Nechtěla jsem použít žádné vintage ubrousky, protože mají se synem moderně zařízený byt. Proto jsem vybrala franzouzský styl s MM ....tou se nic nezkazí :)



 Okolo i dovnitř jsem použila na odekorování moje oblíbené Washi pásky - koupit ZDE také ve francouzském stylu ...
Na víko jsem použila šablonu "originál" a ručně domalovala Eifelovku ...... a krabička byla vyzdobená. Přetřela jsem bezbarvým lakem a jen si přála, aby se krabička líbila.
Dopadlo to výborně ....... krabička na šití měla velký úspěch a mě to hřálo na srdíčku, protože takové dárky dávám nejraději ...... Krásné jaro a spousty tvoření Vám přeje Jana :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.