5. 7. 2016

Krepové povlečení

Vždy jsem měla ráda hezké ložní povlečení. Našila jsem si jich už hodně, dá se říct, že vždy když jsem objevila vhodnou látku na povlečení. Nikdy jsem však neušila krepové povlečení, hlavně proto, že se mi nelíbily vzory krepových látek, které na našem trhu prodávali. Je fakt, že krep je úžasná látka - hlavně tím, že se nemusí žehlit. A nevím jak Vám, ale já tedy žehlení moc nemusím ...... Nedávno jsem si dala práci a prohledala jsem krepové látky zda se situace na našem trhu zlepšila a třeba by přišel čas si nové povlečení ušít. 
A TEN ČAS NASTAL !!!!!!! 
Tak Vám to moje dílko chci ukázat  .........

 Ušila jsem povlečení v kombinaci růžiček a proužků ......
 K tomu jsem si nakoupila vhodnou barevnou stuhu a našila ji přes šev látek ......



 Krásné krepové látky mají ZDE
 Zapínání jsem ušila na zip .....
Stuhy jsem nakoupila ZDE
Jsme s krepovým povlečením tak spokojeni, že budu šít další. Konečně mám povlečení podle svého gusta a hlavně ho nemusím žehlit!!!! 
Mějte se hezky letně a děkuji Vám za návštěvu u nás v ložnici :) ...... zdraví Vás Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.