23. 7. 2016

Nášivka s vlastním logem

Dlouho jsem chtěla mít vlastní nášivku na své výrobky. Poptala jsem pár českých firem, ale většinou to ztroskotala na nutném odebrání velkého počtu kusů - cca 1000 a více. To jsem odmítla a hledala dál. Vstříc mi vyšla slovenská firma HIGA, která má minimální vyrobené množství 100ks, což se dalo akceptovat. A tak vznikla nášivka kterou jsem MUSELA mít .......
 Pokud se rozhodnete také mít svou nášivku, doporučuji připravit si návrh nášivky a pak už jen vybrat firmu, která Vám vyjde vstříc....
 Slovenská firma Higa ZDE má na svých stránkách klientskou zónu. kde vyplníte příslušný formulář. Komunikace je s nimi dobrá a výroba nášivky trvá cca 14dní. Zasílají balíček na dobírku a i s poštovným platíte v českých korunách, takže se o nic nestaráte. Cena jedné nášivky mě vyšla cca na 10Kč......
a pak už stačí jen šít a šít a šít ........ :)
Já jsem si splnila svůj sen a udělala radost ....... Vám děkuji za návštěvu, přeji hezké léto - 
zdraví Vás Jana :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.